mandag 5. desember 2011

Pappa blir 70

Tenk... I morgen blir pappa hele 70 år gammel<3
Helt fra jeg var liten har jeg fått høre at han er så gammel at jeg måtte regne med å miste han før jeg fylte 20.

Jeg har bedt til gud hver kveld fra jeg var 5-6 til jeg var rundt 18 år om at han skal leve en jul til, et år til ol..
Etter slaget var jeg sikker på at vi kom til å miste han fortere enn vi egentlig skulle..

Vel halvannet år etter har vi han fortsatt..
Og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle beholde han til han var 70..

Jeg gleder meg masse til å feire dagen med han i morgen.
Ikke minst til å se han igjen<3
Er nemlig ikke så ofte jeg får sett han uten lappen, så det er like deilig hver gang..
Jeg suger til meg duften og hvert minutt, skaper nye minner å ta vare på<3

Elskede pappan min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen.