lørdag 25. februar 2012

Hormoner er ikke alltid like gøy.

Må si at det ikke alltid er gøy med disse hormonene..

Jeg står å lager cookies, egentlig koser jeg meg, så kommer min kjære å sier noe jeg missforstår.
Det ender med at jeg blir sint, kaster deigen i gulvet å begynner å gråte (hehe).

Vi går tur, jeg vil opp i en hage for å plukke første vår blomsten men blir stoppet av samboeren, jeg begynner å gråte enda en gang.

Jeg får ikke samboeren min til å gå på butikken for å kjøpe røyk, ja fordi jeg har sluttet.
Jeg begynner å gråte..

Slik har stort sett dagen min vært i dag.
Også kan du legge til kvalme, trøtthet og hetetokter..

Men klage... DET skal jeg ikke ;)
Nå håper jeg bare de 2 neste ukene kan gå fort slik at jeg kan få svar på om jeg har blitt gravid denne gangen eller ikke.
Jeg regner egentlig ikke med det, for hvorfor skal jeg liksom bli gravid nå?
Men håpe kan man jo alltid gjøre<3

7 kommentarer:

  1. Ph, som jeg kjenner meg igjen.... det er fælt å ha det slik. Da er det alfa omega at mannen er forståelsesfull, og ikke blir sur.

    Mannen min var flink sånn, og det hadde all betydning-

    Håpr inderlig det blir klaff for dere nå...
    XXXXXer for dere.....

    SvarSlett
  2. Han prøver så godt han kan å forstå hehe, men er ikke lett når han ikke vet hvordan det er for oss damer når hormonene fyker :P

    SvarSlett
  3. Nei, hormoner kan være en bitch.. rett og slett.. Hehe, de mannfolka skulle hatt en runde selv en gang, bare for å kjenne på sin egen kropp hvordan det er..:P
    Håper med deg. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja de skulle fått en real hormonsprøyte bare for å se hvordan det er :D
      Takk vennen <3

      Slett
  4. håper du får et positivt svar denne gangen, er sikker på at slutten på visa ender godt etterhvert:-)
    men det er jammen ikke bare bare å bli gravid og beholde det heller vi mistet flere ganger før vi holder på med Elina nå.
    lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det blir jo neste fase, først å bli gravid også å gå rundt hele svangerskapet å være bekymret for å miste, også gå gjennom de første mnd med babyen for å være bekymret da også, også resten av livet hihi..

      Håper også vi får pos svar nå, men til slutt vil vi nok få det uansett <3

      Slett
  5. ja helt sant. krysser alt vi har for dere skal lykkes denne gangen :-)) spennende følger med vettu:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.