mandag 27. februar 2012

Knust, sint og forvirret

Det er ganske irriterende at enkelte familiemedlem ikke forstår at jeg trenger å vite hva som skjer.
Når informasjon blir holdt tilbake fordi jeg sliter med Angst og de er redde for hvordan jeg vil reagere..

Men er det bedre nå da, når jeg vet det men ikke kan si at jeg vet det fordi de jeg trenger å prate med ikke vet at jeg vet...

Jeg er sint, knust, forvirret og litt lettet over det jeg har fått vite..
Lettet fordi jeg egentlig har sett det komme...

Jeg skulle ønske jeg kunne fått skrevet ut alt jeg sitter inne med, men det kan jeg ikke..
Desverre..
Det eneste jeg kan skrive er det jeg har skrevet nå,,

Aller mest er jeg knust kjenner jeg..
Knust over at familie ikke har tillit til meg...

Over til en god nyhet, det er 4 dager siden egget løsnet og ifølge nettet skal egge ha kommet ned til livmoren i dag.
Kanskje det er derfor jeg kjenner murringer igjen, har ikke kjent det siden eggløsningen.

Enda en god nyhet, jeg takler denne beskjeden på en bedre måte enn jeg hadde gjort for noen mnd siden, jeg drikker kaffe istede for øl..

4 kommentarer:

  1. huff, så kjedelig når det er sånn..:(.. Finner ikke andre ord enn at det er helt forferdelig..:(

    Sender deg masse klemmer. :) Er her hvis du trenger å snakke <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen <3
      Ja er veldig slitsomt det som skjer og skulle ønske jeg kunne fortalt om det men må vente til jeg vet mer :(

      Slett
  2. ER her hvis du trenger å snakke...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen.. Forteller kanskje mer senere <3

      Slett

Legg gjerne igjen en hilsen.