onsdag 29. februar 2012

Litt bedre og litt prøvesnakk.

Det har vært en bedre dag i dag heldigvis.
Tankene og følelsene rundt det som har skjedd er der fortsatt og kvalmen er hele tiden til stede.
Men jeg er ikke like sint og lei meg.

Men jeg vet at det ikke er over, jeg vet at jeg er heldig som har en bedre dag i dag, mens jeg kan våkne i morgen og være helt nede igjen.
Det er så lite som skal til for tiden.

Men for å ta litt graviditet snakk også da.
Eller prøver snakk.

Idag er det jo 6 dager siden eggløsning og jeg kjenner egentlig ikke stort.
Bortsett fra av og til når jeg kjenner sterke stikkninger i nedre del av magen.
Jeg er jo kvalm hele tiden men det er nok ikke derfor, er uten tvil pga nyheten.
Jeg er også øm i høyre bryst, men det tror jeg kommer av overtrening hehe, har vondt i hele kroppen på dag nr 2 nå.
Men deilig å kjenne at jeg har brukt musklene rett også.

Nå håper jeg bare at jeg får enda en natt med grei søvn, sov nokså greit i natt og slapp å legge meg på sofan heldigvis.
Håper bare der fortsetter..

1 kommentar:

  1. Åååh, så godt å høre at du har det pittelitt bedre.....det er så bra!!!

    Krysser fingrene for at det er spennende ting på gang der inne, at det er derfor du kjenner stikkinger osv....
    XXXXXX`er alt jeg har,

    Og tuuuusen takk for så fin komentar inne på før og etterbildene i bloggen min......
    De betyr så mye!!!
    <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.