tirsdag 9. oktober 2012

Gull=penger.

De fleste av oss har noe gull liggende, kanskje en forlovelsesring eller giftering som ikke lengere er i bruk, et smykke du har fått fra en x eller andre ting du ikke lengere bruker av andre årsaker.
Vet du at du kan tjene penger på dette gullet?

Selv har jeg en forlovelsesring i hvit gull med diamanter jeg ikke lengere får brukt, grunnen sier seg selv egentlig, jeg kan jo ikke få rundt med en forlovelsesring når jeg har fått ny kjæreste liksom.
Men så er det dette med minnene rundt denne ringen, for jo tanken på å bytte den inn i penger har slått meg mange ganger, hvorfor skal den bare ligge der i smykkeskrinet mitt uten å bli brukt når jeg kan få penger for den istede?
For min del er det fordi det fortsatt er minner knyttet til denne, dette er en ring som fører med seg gode minner for meg.

Men hvis jeg bestemmer meg for å bytte den inn i penger vil jeg bruke gulladam.
For på gulladam får du tilsendt en fraktkonvolutt du sender gullet ditt i som også er forsikret hvis det skulle forsvinne i posten.
Du kan også heve salget om du ikke er fornøyd med prisen du får for ditt gull.



Sponset innlegg.
 
http://lykkesooker.blogspot.no/2012/10/gullpenger.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen.