mandag 21. januar 2013

Mine fotball interesser.

De siste 8 mnd har jeg sett mer fotball enn jeg har gjort noen gang i mitt liv.
Jeg ble jo sammen med en veldig fotball intr mann, og ganske fort fant jeg ut at jeg hadde to valg, godta et liv der fotballen ville dominere helgene og der jeg måtte finne på andre ting, eller sette meg ned, se noen kamper og finne ut av om dette var noe for meg.

Jeg startet å se under fotball EM, og ganske fort ble jeg intr, for fotball er mye mer enn jeg først har gått rundt å trodd.
Det handler om samarbeid, dagsform, spilleferdigheter, oppsett, og hvordan hver enkelt spiller har det den dagen.
Man kan fort se forskjellen på de forskjellige lagene og hvordan de spiller, noen spiller mye i luften, noen spiller mye på kantene, noen spiller tett og andre spiller spredt.
Slike ting gjør at det blir spennende å se på.

Men av og til kan det bli for mye fotball for meg også, det er united jeg holder med og andre kamper bryr jeg meg ikke stort om, jeg er heller ikke så hektet at jeg MÅ se en kamp.
Så av og til sender jeg mannen ut slik at han kan kose seg med gutta og jeg kan slappe av litt.

På viaplay.no kan du følge med på premier league og champions league, dette har vært reddningen vår de få gangene vi ikke har hatt kanalene som kampene går på, og tro meg, med en mann som må få med seg hver kamp er dette virkelig verdt pengene.
Her kan du også se masse annet innenfor sport.
For 199 kroner kan du altså se så mye sport du ønsker i mnd.
Kings Ransom
http://lykkesooker.blogspot.no/2013/01/mine-fotball-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen.