torsdag 15. mars 2012

Jeg sperrer bloggen, vil du følge meg videre?

Jeg tror jeg kommer til å lage passord på denne bloggen en tid fremover nå.
Rett og slett fordi jeg trenger et sted å skrive åpent men jeg vil ha litt kontroll over hvem som kommer innom og leser.

Derfor gir jeg DEG mulighet til å få passordet hvis du ønsker å følge meg videre frem til jeg åpner den igjen.
Det eneste du trenger å gjøre er å skrive inn full epost adresse og gjerne adressen til bloggen din slik at jeg kan legge deg inn i listen.

4 kommentarer:

  1. JA! Vi vil gjerne følge deg videre. Mailen vår er: regnbuebabyen@hotmail.com og bloggen vet du allerede av ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser ut til at jeg trenger google kontoen din eller noe, hvis ikke må du inn på mailen din å godkjenne eller noe slikt :P

      Slett
  2. Klart jeg vilfølge deg vennen!!!
    eldbjorgandrine@gmail.com

    Og bloggen, ja den kjenner du ;)

    SvarSlett
  3. Klart jeg vil følge deg <3

    grisejenta@live.no

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.