torsdag 8. mars 2012

Det er bare slik.

Man bruker energi på å tenke, gruble å lure på ting.
Man kvier seg for å ta opp et tema og trekker seg heller bare unna.
Men det er rart det der, for nå som tema er ute og luftet viser det seg at begge parter har tenkt og følt det samme.

Så saken løses uten at noen blir sinte eller lei seg, for vi føler og tenker det samme..

Mensen har forresten kommet i dag, sitter her med mens smerter og tenker egentlig at - jaja det var ventet.-
Men noe positivt er det jo med det også, nå kan jeg gå til tannlegen og få gjort alt jeg skal gjøre der og jeg kan starte igjen..
Dette er jo blitt en rutine og noe jeg er vant til, så det går egentlig greit.
Klart det er kjipt og at vi ønsket vi var gravide, men det er bare ikke vår tur enda..
Det er jo bare slik det er.


2 kommentarer:

  1. Ja det er så viktig med komunikasjon, det er ingen som er tankelesere....

    Så trist at det ikke var klaff denne måneden. Veldig trist dette. Jeg har vert der så mange ganger, ja egentlig er je der hver måned.....for jeg håper jo altid...... sukk....

    Håper du får gode dager fremmover.....

    SvarSlett
  2. Ja veldig kjedelig men slik er det :)
    Det er nok vår tur en eller annen gang <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.