onsdag 21. mars 2012

Hva er vitsen?

Hvis jeg virkelig har mistet, burde ikke symptomene bli svakere og ikke sterkere?
Idag er som sagt første dagen jeg virkelig har fått slappet av på en ukes tid, og det har vært deilig men ikke når jeg har vært dårlig i tillegg..

Kvalmen har virkelig kommet, skikkelig også i kveld.
Puppene, ja hva kan jeg si, når jeg har skrevet at de har vært ømme før, hehe ja da har jeg ikke vist hva ømme bryster betyr, for i dag er de VONDE!!
Det verker spesielt på utsiden liksom, ved siden av armhulene liksom og under brystene, knoppene er så følsomme at det er irriterende..
Hodepinen er gått over etter en paracet heldigvis.
Jeg har "hold" i magen på den ene siden, ikke livmor området men magen liksom, og trøtt, så forferdelig trøtt..

Altså hvorfor skal dette komme nå hvis jeg liksom har mistet?
Hva er poenget?
Hva er vitsen med at kroppen min skal spille meg et slikt puss og gi meg symptomer når jeg kommer til å bli skuffet uansett?

Nå håper jeg bare testene kommer i posten i morgen så jeg kan teste selv og se det med egene øyner at den er negativ, for dette kan jo ikke gå bra når legen sier at jeg sikkert har mistet?
Ingen blødninger i dag heller forresten..

2 kommentarer:

  1. Men legen du var hos, selv om hun sa at du sikkert har mistet, hvor godt sjekket hun...Du gikk vel ikke akkurat derfra med en følelse av å ha blitt hørt noe særlig og tatt på alvor?... Du fikk jo heldigvis blodprøven av henne da, det skal hun ha..:)
    Sånn som du skrev etter timen hos legen fikk jeg ikke akkurat følelsen av at hun tok høyde for at du kanskje ikke er en "A4" gravid.. Finnes jo liksom endel eksempler rundt forbi om gravide som ikke får positiv test før så og så lenge etter ikm..

    Kroppen din prøver nok å fortelle deg noe... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei jeg fikk ingen følelse av at hun i det hele tatt trodde jeg kunne være gravid, for alle får jo positive tester hos legen liksom :/

      Venter spent på testene mine så jeg kan se selv:)

      Slett

Legg gjerne igjen en hilsen.