tirsdag 27. mars 2012

Det er bekreftet.

Hei alle sammen.
Det er nå bekreftet at jeg ikke er gravid lengere, og at den brune utfloden jeg hadde rundt mens tider mest sannsynlig kom av at jeg hadde mistet.
Legene syns det var rart at jeg ikke hadde blødd mer og at jeg hadde fått positive tester etter dette, men det var slik som hendte av og til..

Det er bekreftet med blodprøve og flere tester hjemme, og alt er negativt.
Det positive oppi dette er jo at vi har fått bekreftet at vi kan få to streker, så nå er det bare å prøve igjen når vi føler oss klare for det.

2 kommentarer:

  1. Åh, kjære kjære deg.
    Det var dette jeg fryktet.
    Som jeg skrev i ett innlegg til deg tidligere, så har jeg opplevd så og si det samme, og det ente likedan. Desverre.

    Men som du sier, det viser at dere kan, så ta tid til å sørge litt no, og så bretter du opp ermene og går på videre, for lykkes skal dere, det er bare ett tidsspørsmål!!!!!!!

    Ta vare på hverandre oppi det hele.
    Det er kjempevikteig.

    Stor kem til deg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.