onsdag 4. april 2012

jippi

Jess.. mensen er endelig i riktig spor igjen, og kom på dagen som den skulle..
Det er lenge siden jeg har hoiet av glede for at mensen kom, men nå vet jeg at vi kan starte prøvingen på nytt, kroppen min er frisk og klar for barn..

Det å se friskt blod istede for missfarget utflod var godt, det betyr at alt er som det skal hos meg, mensen er normal og jeg er ikke gravid.
Ikke det at det hadde vært dumt altså, men det er godt å få bekreftelse på at vi kan starte prøvingen igjen, en mnd uten, med å vente på blødning og ikke vite noe er tungt.
Nå er vi tilbake for fult, vi kjører på for å treffe gull egget denne gangen eller hvertfall snart..

2 kommentarer:

  1. Godt bloggen din er åpen igjen. Så den var stengt, og hadde ikke noe mail å spør etter tilgang. :O



    Trist at det endte slik, men som du selv sier, dere kan greie å få to blå.

    Ha en fin dag videre <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg stengte den en periode :)
      Men fant ut at jeg heller kunne ta bort innleggene jeg ikke vil at kjente skal lese :)

      ja trist at det ble slik men vi har hvertfall opplevd positive tester så vi vet at det går :)

      Slett

Legg gjerne igjen en hilsen.