torsdag 23. februar 2012

Smerter og oppdatering.

Hei :)
Idag kjenner jeg virkelig at det skjer noe der nede..
Jeg er så utrolig øm i høyre eggstokk/eggleder/side at det er ubehagelig å bevege meg, løfte ja stort sett det meste..
Men det er jo egentlig et godt tegn, det er jo et tegn på at eggløsningen har skjedd (eller skjer snart, men jeg vil tro den har skjedd og at det er væska som ligger sammen med egget i folliken som siver ut og gjør det litt smertefult.)

Men jeg klager ikke altså..
Jeg håper bare egget mitt tar i mot cellen hans slik at det klaffer denne gangen..
Men som gu`n sa når jeg var der, sist mnd hadde han satt den på en annen pasient, hun ble ikke gravid den mnd men mnd etter var hun blitt gravid.
Så det kan jo vist nok øke muligheten andre mnd også..

Jaja nok om det:)

4 kommentarer:

  1. Hehe, jeg håper også disse svømmerne tar til vett og svømmer riktig vei..:P

    Spennende spennende spennende dette..:).. har forresten sendt mail til din gu også nå, da blir det ikke bare din lenger..:P :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal du stjele gu`n min ;)
      Jaja du kan få lov til å låne han litt hehe..

      Ja det er veldig spennende, men jeg kjenner GODT hormonene nå for å si det slik..
      Kjefter, svetter og gråter om hverandre her jeg sitter hehe..
      Menmen er vel slik det skal være vil jeg tro..

      Slett
  2. håper det går bra denne gangen da og at di svømmer i riktig retning hehe :-) lykke til :-))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.