onsdag 22. februar 2012

Kvalme.

Idag har jeg møtt pappa en kjapp tur og handlet inn litt mer garn.
Etter jeg kuttet røyken har jeg blitt avhengig av å ha noe å gjøre, og da er strikking veldig greit å holde på med.
I dag har jeg rukket å bli ferdig med et pannebånd og startet på et nytt :D

Jeg har også hatt en del kvalmebølger i dag, vet ikke om det kommer av ovitrelle sprøyten men har lest at det er noen som opplever det..
Vi har også stresset litt med dette salget av leiligheten..
For det ser ikke ut til at vi får lån siden vi ikke har jobb, og om vi ikke får lån vil vi miste pengene fra nav siden vi da vil sitte med overskudd etter vi selger..

Veldig vanskelig dette her egentlig, men nå ser det ut til at jeg muligens må begynne å jobbe selvom det ikke er gunstig med tanke på helsen min..
Men det får vi heller bare legge til sides tror jeg..

For vi kan ikke bruke de pengene vi sitter igjen med på hverdagsting, dette er jo penger vi skal kjøpe nytt for etter hvert.
Men nå blir det møte på nav i morgen så får vi se om de kan være til hjelp for oss, og eventuelt godkjenne at en av oss vil få penger i 3 år.
Samboeren min skal søkes til å bli 60% ufør og da vil vi få lån når det går igjennom, men frem til da kan vi jo ikke ha penger i banken..

Skal ikke være lett å være unge og uten jobb..
Det er litt irriterende med tanke på at vi jo har bevist at vi klarer å betjene lån uten problemer, men sånn er det jo bare desverre..

Håper NAV og banken kan hjelpe oss til å få noe hvertfall..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen.