mandag 30. januar 2012

Hva gjør du når du faller?

Hva gjør man når ting ikke går som man ønsker?
Legge seg ned for å dø?

Det er hvertfall ikke det jeg velger.
Jeg velger å reise meg opp, sloss og vinne kampen.
Om det er å finne et nytt drømme hus, om det er enda en uke med mensen og enda et nederlag siden vi ikke lbir gravide eller om det er møte med nav, jeg velger å sloss..

Det er mye som skjer her for tiden, fotografen som skal ta bilder til prospektet kommer på torsdag og det er mye som må fikses før den tid.
Jeg er super stresset og løper frem og tilbake som en høne uten hode, men jeg velger å gjøre mitt beste selvom..
Fordi jeg vet at det er alt jeg kan gjøre..

Det er skummelt å ikke vite hva fremtiden bringer, til tider angrer jeg på at vi valgte å selge, for alt er jo så trygt her vi er nå, vi vet hva vi har og at vi har dette for alltid..
Når vi har solgt vet vi ingen ting lengere, hvor skal vi bo`?
Kjøpe eller leie?
Byen eller landet?

Hva, hvor, hvem, hvordan????

Hadde dette vært for et år siden hadde jeg fått panikk, men idag svelger jeg de vonde tankene og bytter de ut med - vi klarer oss alltid, vi finner en løsning-


Hvis vi ikke finner en leilighet/hus før vi må gi fra oss nøkkelen så kan vi flytte inn til mamma en periode, joda det er lite kult å bo hjemme når man er forlovet og 22/30 år gammle, men vet du hva, det er bedre enn å bo på gata :)

Ergo, vi klarer oss alltid, først nå må vi tenke på å få leiligheten ut for salg, også selge også kan vi tenke på hva vil vil videre:)


Ha en fantastisk uke alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen.