torsdag 12. april 2012

Veien videre.

Hva skjer videre?
Det har jeg fått en del spm om og det lurer jeg egentlig på selv..

Men slik vi har tenkt selv så er dette planen..
Vi fikk jo erfare at ovitrellen gjorde susen, jeg ble jo gravid når jeg fikk den, og selvom jeg mistet fikk jeg hvertfall to streker...
Det gikk jo bort en syklus bare til å vente på blødning/mensen, men nå som den kom og gikk igjen kan vi starte for fult med prøvingen.

Planen vår er å fortsette prøvingen selv frem til juni tenker jeg, hvis jeg får det som jeg vil blir det ny pergotime kur og ovitrelle sprøyte den syklusen også håper vi at egget fester seg da..
Jeg tar vel en telefon til gynekologen min iløpet av denne mnd for å høre hva han mener, men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå bra å få ovitrellen en gang til da den virket..

Bortsett fra å prøve selv på "gamle" måten gjør vi ikke stort.
Det blir enkelt og greit kun sex frem til pergotime kur ol, jeg orker ikke begynne med det ene kjerring rådet etter det andre igjen.
Men jeg har tenkt å bestille meg en time til healing, fotsone terapi og akupuntur den syklusen i juni (om jeg får ovitrellen).
Så satser vi på at dette gjør susen og at spiren sitter i juni, og ikke minst at den holder seg inni magen frem til den er moden for å komme ut..

Så dette er planen vår videre..
Om ingen ting skjer før høsten sender vi inn søknaden om prøverør, men vi starter ikke opp med dette før etter bryllupet..

5 kommentarer:

  1. Da går vi for den økte sjansen for å blir gravid innen et halvt og deretter fødsel 9 måneder etter..:) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får satse på det hehe..
      Hadde ikke akkurat gjort noe å sluppet prøverør ;)

      Slett
  2. Hva skjer a? Bli det nåkka beibis snart? God sjanse når det allerede har vært positiv test. Kjør på å prøv te alle døgnets tider!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir ikke noen baby på oss desverre, forholdet er over mellom oss og vi går hver vår vei.

      Slett

Legg gjerne igjen en hilsen.