tirsdag 6. desember 2011

Faan.. jeg skulle jo ikke..

Faan, faan, faan FAAN!

Jeg lærer aldri, eller jo jeg lærer men jeg er ikke sterk nok i vonde stunder..
Så her sitter jeg, muliges gravid ( hvertfall 6 dager til pos test) og drikker 2 øl..
(Ok det positive er at jeg valgte å kjøpe to istede for 6!)

Jeg som skulle være så flink..
Jeg som skulle være sterk...

Alt går til HEL**** i dag..
Det er min feil at ikke vi får positiv test.
Om noe har vært befruktet i meg så er det hvertfall borte nå...

Tenker jeg hvertfall..
Jeg vet jo godt at mange drikker før de får pos test..
Men jeg ville jo egentlig ikke..

Det ble bare for mye, for mye tanker, gråt og minner.
Sinne og skuffelser..
Noe måtte til for å glemme, bli glad og komme over kneiken..
Men jeg ville jo egentlig ikke..

Jeg vuderer å legge meg..
Jeg er lei av hele dagen..
Jeg er slite, jeg er trist inni meg og jeg er utslitt..
Ja det er jo det samme som sliten det..

Dette har ikke vært min dag..
Dette har ikke vært pappa sin dag.....
Jeg angrer på at jeg ikke gikk opp på besøk igjen (selvom det er godt over en time å gå).
Men jeg vet at han husker at jeg var der og at jeg sa jeg var glad i han..

Da svarer han alltid like rørt - Jeg er så glad i deg også, du har alltid vært gull jenta du- På ekte stavanger dialekt..
Elsker når han sier det..

Dagen har vært hard, vanskelig og tung..
Jeg har kjent så mye "symptomer" og nå har jeg kanskje ødelagt alt??

Bla:
  • Stikkinger i brystet.
  • Mens smerter.
  • SULTEN!!
  • Humør syk.
Alt dette kan jo bort forklares, men jeg skriver det ned selvom jeg..

2 kommentarer:

  1. først så vil jeg bare sende deg mange varme klemmer! <3<33<3

    også skal jeg komme med litt fakta igjen..;)
    Hvis du er gravid nå, så er du i uke 3?.. embryoet fester seg ikke før i uke 4. <3 og det er da hcg begynner å produseres.

    Skjønner så godt at du er lei, frustrert og sint. men du skal få slippe å måtte tenke at du har ødelagt alt med evt. graviditet pga de 2 øla du har hatt ikveld..<3<3

    SvarSlett
  2. Hvis jeg er gravid er jeg isåfall 3+0 i dag ca..
    Så jeg tenker også at jeg ikke kan ha ødelagt det..

    Jeg trodde egget festet seg i uke 3 jeg, altså ca 7 dager etter eggløsning..
    Men jeg har jo egentlig ikke peiling..

    Liker at du kommer med fakta<3 betryggende egentlig..
    Og det skal jo egentlig ikke ødelegge noe særlig med to små øl..

    Men klart jeg angrer nå i etter tid på et vis, men sammtidig ikke, for dagen har vært så utrolig tøff :(

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen.